Valgbrosjyre 2023
Fotocredit:

Har du fått denne?

Vi deler ut brosjyren vår med valgkampinformasjon i disse dager.

1. juli 2023

Lokalvalget nærmer seg, og partienes kort og brosjyrer begynner å dukke opp i postkasser og på stand. Vår brosjyre viser hjertesakene til de tre toppkandidatene våre.

Valgbrosjyre 2023 side 2-3

Du finner også hele valglista vår, med 31 grønne kandidater. Kanskje ser du noen du kjenner?

Valgbrosjyre 2023 side 4

Programmet vårt for 2023 – 2027 finner du her: https://skien.mdg.no/program/

Fylkeslaget vårt er her: https://vestfoldogtelemark.mdg.no/

…og den nasjonale sida vår er selvfølgelig https://www.mdg.no/

Er du lei av valgkampmateriell i postkassa?

Valgkampen er en nødvendig del av demokratiet vårt, men har du alt bestemt deg, eller vil du heller finne informasjon på nett eller på stand? Da anbefaler vi å merke postkassa med «Nei takk til politisk materiell» eller lignende. Det vinner alle på, for ingen vil kaste bort ressurser på materiell som ikke blir lest!

Mange har merka postkassene sine med «Nei takk til uadressert reklame» eller «Nei takk til gratis aviser». Det er forbudt å levere ting i postkasser i strid med slik merking. Men husk at dette forbudet gjelder for næringsdrivende. Dermed gjelder det ikke f.eks. materiell fra kommunen, barneidretten, 17-mai-komiteen, eller politiske partier – forutsatt at det ikke inneholder sponsorinfo/logoer eller informasjon om noe som selges.

Les mer: https://www.forbrukertilsynet.no/lei-uonsket-reklame